Hotovka Nemotora narazil na úžasný nový recept na borůvkový koláč1. Říká se, že půlčíkovi, který okusí Hotovkův nový koláč, už nikdy nezachutná žádný jiný druh koláče. Ostatní místní kuchaři se o tomto fantastickém novém receptu doslechli a rozhodli se Hotovkovi vysvětlit, že je slušné rozdělit se s ostatními. A tak, zatímco Hotovka Nemotora veze své koláče na trh, plány se dávají do pohybu...
Tuto hru mohou hrát dva i více hráčů. Bandy byly najaty každá jedním z Hotovkových konkurentů, aby jej unesly za účelem "několika neškodných otázek". Pro případ, že se podaří přinést i nějaké nepoškozené koláče, je i za ně slíbena drobná odměna, protože mohou být užitečné při vymýšlení receptu. Dokonce i bez rad původního autora.
Sedm hobitů, trpaslíků, nebo něčeho jiného, malého na základně 20 × 20 mm. Kára s koláči.
Hráči se střídají v umísťování terénu, ať už staveb, živých plotů, zdí, zalesněných či močálovitých ploch, řeky, potoka, nebo jiných terénních jevů, vhodných pro Říši v plamenech (Empire in Flames). Středem stolu by měla procházet cesta, reprezentující cestu na trh, po které Hotovka jede.
Hotovka a jeho stráže jsou ve chvíli, kdy dorazí bandy, shromážděni kolem káry s koláči. Kára najela jedním kolem na velký kámen na cestě a poškodila se náprava. Stráže se snaží káru opravit, ale před koncem tohoto setkání se jim to nepodaří; kára zůstane nepohyblivá.
Na konci každého kola, poté, co se všichni hráči vystřídali, nastává kolo Nemotory a jeho stráží. Stráže neodběhnou od vozu, aby mohly někoho napadnout. Místo toho se za ním budou raději krýt a střílet na útočníky. Pokud je některý ze strážců napaden nepřítelem, hoďte k6. Padne-li 1 - 3, nejbližší strážný, ve snaze pomoci svému kolegovi, tohoto nepřítele napadne. Padne-li 4 - 6, stráže dále střílejí. Pokud je napaden Hotovka, všichni strážní, kteří mu mohou přijít na pomoc, napadnou nepřítele, se kterým Hotovka bojuje.
M | WS | BS | S | T | W | I | A | Ld | Sv |
4 | 2 | 4 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 7 | - |
Udatní: Stráže, povzbuzeny Hotovkovými koláči, ignorují všechny testy na psychologii.
Vybavení: Luk, krátký meč (t.j. meč), dýka.
M | WS | BS | S | T | W | I | A | Ld | Sv |
4 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 | 7 | - |
Statečný: Hotovka ví, že pro něj nepřátelé naplánovali věci vpravdě strašlivé, a jeho úspěch závisí na bezpečném doručení koláčů na trh. Hned tak se nevzdá. V důsledku toho ignoruje všechny testy na psychologii, které by snad jinak musel absolvovat.
Udržte ho naživu!: Všechny útoky na Hotovku mají -1 na zásah, protože se útočníci snaží omráčit jej aniž by mu vážně ublížili.
Vybavení: Váleček (počítá se jako kyj), tenčicí nůž2 (jako dýka).
Místo útočení na Hotovku, jeho stráže, nebo členy jiné bandy, se mohou válečníci pokusit uloupit koláče z káry. Aby mohl uloupit z káry koláč, musí válečník ukončit svůj pohyb v kontaktu s ní, a v následujícím kole nesmí nic dělat (žádná střelba, magie ani boj zblízka). Pomocník může nést jeden koláč, hrdina dva3. Upozorňujeme ale, že modely, označené jako zvířata (psi, houbáci apod.) koláče přenášet nemohou - rovnou by je sežraly.
Válečník, který je napaden při přenášení koláčů, musí uspět v testu na iniciativu, aby je neupustil (což by je znehodnotilo). Válečník, přenášející koláče, nemůže kouzlit, střílet ani útočit v boji zblízka. Pokud se v boji zblízka ocitne, automaticky útočí poslední a ztrácí jeden útok, aby mohl koláče opatrně odložit a připravit se na boj (tyto postihy se neaplikují, pokud válečník selhal v testu na iniciativu nebo se koláče rozhodl upustit - což má stejný efekt jako neúspěšný test). Válečník, nesoucí koláče, může chodit normální rychlostí, ale chce-li běžet, musí uspět v testu na iniciativu, jinak mu upadnou.
Všichni hráči hodí k6. Kdo hodí nejvíce, vybere si stranu stolu a rozestaví se první. Hrají-li jen dva hráči, rozmístí se druhý hráč na opačné straně stolu. Je-li hráčů víc, vybírají si strany a rozmísťují své bandy v pořadí od nejvyššího k nejnižšímu hodu. Hráč svou bandu rozmisťuje do 8" od svého okraje stolu, ale alespoň 4" od vedlejších okrajů stolu a alespoň 10" od nejbližšího člena nepřátelské bandy. Pamatujte, že pro více než čtyři hráče může být potřeba větší bojiště (viz Chaos v ulicích).
Důvěryhodný vrhač kostek hodí 3k6. Výsledek určuje počet koláčů v káře. Poté hráči hodí k6. Kdo hodí nejvíc, začíná, a ostatní přicházejí na řadu podle jejich rozmísťovacích oblastí po směru hodinových ručiček.
Hra končí, když jsou Hotovka i jeho strážní vyřazeni z boje a všechny bandy až na jednu selhaly v testu na rozprášení. Rozprášené bandy automaticky prohrávají. Pokud se některé bandy spojily, zatímco ostatní byly rozprášeny, mohou se rozhodnout podělit o zisk a ukončit hru, nebo mohou pokračovat, dokud nezbude jen jeden vítěz. Pokud byly všechny bandy rozprášeny, zatímco Hotovka nebo někdo z jeho strážných zůstává ve hře, všechny bandy se považují za poražené.
Kromě obvyklých zisků z hledání pokladů očekávají v tomto scénáři účastnící se bandy tyto odměny: