Elitní orkové, vybraní nikým jiným, než Grimgorem Železnou Kůží osobně, z kádru jeho nejlepších stráží, dostali za úkol infiltrovat Velký Hvozd a dohlížet, jak se vede toulajícím se orčím a gobliním tlupám.
Černého orka - biřice může najmout libovolná skřetí nebo orčí banda.
Černý ork - biřic zvyšuje hodnocení bandy o 15 bodů plus tolik bodů, kolik má bodů zkušenosti.
M | WS | BS | S | T | W | I | A | Ld | Sv |
4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 1 | 2 | 1 | 7 | 4+ |
Těžká zbroj a přilba. Dvě sekery nebo obouruční zbraň.
Domovní řád: Výzbroj černého orka biřice se volí při najmutí, stejně jako u ogra. Dále, pozorný čtenář si uvědomí, že těžká zbroj nedává AS 4+, ale 5+. Na 4+ jsem ji zvýšil, protože černý ork má 6+ sám od sebe (viz pravidla pro bandu černých orků).
Domovní řád: V originálním textu není výběr dovedností uveden, takže na základě analogie s černými orky předpokládám přístup k dovednostem silovým, bojovým, rychlostním a speciálním.
Povidam Drž hubu!: Každý zelenokožec v bandě si dá pozor, aby nedělal problémy, když tam šéf má tohoto zuřivého válečníka. Všichni orkové a goblini do 6" od biřice jsou imunní vůči efektům animosity. Zbytek bandy si testuje jako obvykle.
Kdo je tady chlap!: Je-li gobliní vůdce během boje vyřazen, biřic jej zastoupí. Po zbytek bitvy získává schopnost Vůdce. Pokud vyřazený gobliní velitel zemře, zaujme biřic jeho pozici nastálo. I jako veliteli je mu ale nutno platit (černý ork přece nebude živ o houbách). Nepočítá se však jako člen bandy při prodeji pokladů.